Sunday, June 21, 2009

APA SUDA JADI DENGAN ANAK-ANAK MUDA SABAH






Minggu lalu sya berkesempatan berhibur di KK kerana meraikan harijadi seorang kawan.Memang sudah lama sya tidak menginjak bandaraya KK,oleh kerana undangan seorang kawan sya terpaksa memenuhinya.Tidak ada urusan sya di KK kalau malam2.Selepas berakhirnya majlis harijadi,kawan2 mengajak sya menghabiskan malam minggu untuk meronda-ronda kawasan hiburan di KK.Banyak tempat kami round dan sebelum balik ke bilik penginapan kami singgah di waterfront dan disebelahnya ada 1 club yang sya kira sangat popular bagi muda-mudi di bandar.Club itu namanya BED.Mmmmm tengok nama pun sya suda fikir lain2.BED kalau dalam bahasa Melayunya ialah KATIL.

Apa yang seronoknya di BED? jommmm kita tengok..fulamakkk terbeliak mata sya tengok perangai anak2 muda yang berbilang bangsa dan agama.Alunan muziknya yang mengegarkan jantung,suara jerit menjerit anak2 muda macam kerasukan hantu dan diatas stage ada 1 perempuan yang betul2 menyedihkan kerana dia menari atas stage sambil melondehkan baju nipisnya dan cuma kelihatan ialah kutang yang menutup gunung kinabalunya.

Sya sempat bertanya kepada pelayan club samada perempuan atas stage it penghibur club atau apa? jawabnya"perempuan itu adalah macam boss juga"...alamakkk punya berani.Orang manalah perempuan ini?kesian keluarganya kalau nampak kelakuan seperti ini.

Sambil melayan show si perempuan,sya terdengar bisik2 dari belakang yang mengatakan perempuan atas stage tersebut bukanlah sabahan tetapi pilak.Pilak pun manusia juga,takkan perempuan itu tidak sedar diri?

Nahhh..sya sempat tangkap gambar aksi-aksi panas ini..

3 Comentテ。rios:

NONG said...

Nadarakan ko ENAK obelo Sonsogon.
ibarat kata2.."tubuh aku..aku punya tahu lah.."

Transformasi Kepimpinan said...

buli tahan ko balaaa bo sonsogon sumujur siti kk...

ILLIE said...

narrr narrr narrr...alang2 biobo no sonsogon..waro gam no kikisas nu dino..hahaha

Post a Comment

JUALAN MURAH

bulih badagang sini

RUANGAN UNTUK DI SEWA

siapa mau sewa silakan

BUKA MATA...BUKA MINDA © Layout By Hugo Meira.

TOPO